Trinity English School fees - 1st term

TES is a non-profit association run by volunteer parents and employing experienced staff. Our aim is to keep our costs as low as possible.

All tuition fees are used to pay our teachers and assistants, secure the use of the classrooms, and purchase necessary equipment.

Please note that tuition fees are payable per trimester, according to the number of sessions.
All families are also asked to pay an annual membership fee per family of €40 in the first trimester.

• Reception Classes (PS-MS) - €25 per session
  • Reading Groups (GS-CM2)  - €22 per session
  • Collège Class - €20 per session

Please select the appropriate options for you family below for payment of 1st term fees.

Reminder : the complete 2021- 2022 fee table can be consulted on the TES website - Registration and Fees page.

Terms & conditions

Your registration will be valid for the full year once we receive your 1st trimester payment. Funds will not be refunded during the year except in specific circumstances (eg. moving away).

If classes are cancelled and cannot be held remotely, refunds are also possible upon request.

Your information

Ces informations sont obligatoires pour le traitement de votre commande. Elles seront conservées pour la durée de prescription légale attachée à l’opération. L'accès à vos données personnelles est strictement limité à l’association et au sous-traitant en charge de l’hébergement du site. Conformément à la loi « informatique et libertés » du 6 janvier 1978 modifiée et au Règlement européen n°2016/679/UE du 27 avril 2016 (applicable dès le 25 mai 2018), vous bénéficiez d’un droit d’accès, de rectification, de portabilité et d’effacement de vos données ou encore de limitation du traitement. Vous pouvez également, pour des motifs légitimes, vous opposer au traitement des données vous concernant. Vous pouvez exercer ces droits en adressant un courrier au responsable du traitement : trinityenglishml@gmail.com

Your payment

1 per family